اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا NSA و 13 آبان + عکس

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

 

درست در 13 ابان سال 1387 در شهرستان یزد بود که بزرگ مرد استراتژیست ایران اسلامی ،دکتر حسن عباسی در همایش آژانس امنیت ملی آمریکا nsa و برنامه هایشان صحبت کردند و همچنین در شب چهارشنبه سوری سال 1389 در برنامه دو نیم ساعت شبکه خبر نسبت به افشا سازی این آژانس پرداختند.

مدتی پیش افسر جوانی به نام ادوارد اسنودن که در آژانس امنیت ملی ایالات متحده امریکا      (( NSA )) مشغول به فعالیت بود در یک عمل غیر منتظره از فعالیت های جاسوسی این آژانس درسطح گسترده ای پرده برداری نمود . در حال حاضر اکثریت جامعه جهانی مورد حمله ی این آژانس مخدوش قرار گرفته اند که بطور نمونه میتوان به جاسوسی از کشورهای اروپای مرکزی اشاره نمود . نکته قابل تامل این جاسوسی ها این است که اکثریست این کشورها از متحدین ایالات متحده آمریکا می باشد.

شایان ذکر است که ملت غیور و همیشه درصحنه ایران عزیزمان در 13 آبان 1358 نسبت به این امر خطیر در لانه جاسوسی که در پوشش سفارت خانه بود درسی عبرت انگیز به جهانیان دادند... 

 

مقدمه

در بین سازمان های استراتژیکی جهان و سازمان های اطلاعات و امنیت جهان همواره یک رقابت بسیار شدید به چشم میخورد. در میان این سازمان ها، سازمان CIA  ایالت متحده امریکا بسیار شدید به دنبال جمع آوری اخبار و اطلاعات مردم این کره خاکی میباشد.خود این سازمان دارای زیر مجموعه هایی میباشد که آژانس امنیت ملی ایالت متحده   NSA که یکی از 16 سازمان های اطلاعاتی آمریکا که زیر نظر وزارت دفاع ،مجری و همه کاره بحث اینترنت در جهان است و در سال 1972 این سازمان را تاسیس کردند.

آنها اینترنت را که یکی از موارد تحت کنترل NSA  است برای اطلاع رسانی درست نکردند بلکه NSA را درست کردن که بتوانند بشوند مغز جهان و وقتی این مغز را درست کردند ویک دستوری بدهند که بتوانند از طریق این سیستم عصبی آن را پخش کنند

نشان سازمانی یا ملی آژانس امنیت ملی ایالت متحده امریکا

معرفی سازمان

سازمان NSA درساده ترین شکل ممکن مجری و همه کاره در جهان است.متاسفانه باور همه استاد های دانشگاه ها کشورمان این است که مبحث اینترنت مربوط به وزارت مخابرات یا فناوری واطلاعات میباشد،در صورتی که در ایلت متحده سیستم اینترنت پدیده ای است که مرتبط با NSA است و سازمان NSA متولی یک چنین مجموعه ایست.اینترنتی که در جهان حکم شبکه نظام عصبی انسان رو دارد،اون زنجیره عصبی که در بدن وجود دارد که از مغز انسان تاثیر میگیرد و به تمام حوزه نظام اندام واره انسان منتشر میشود، و این پدیده اینترنت که از طریق خطوط تلفنی وخطوط کابل ها و فیبر نوری از زیرآب ها یا زیر دریا انتقال داده میشود.این شبکه که نظام عصبی جهان راشکل میدهد به طور مشخص توسط سازمان NSA کنترل میشود و درست  NSA دو جزء خیلی کوچک یا میکرو یا نانودرحد facebook & twitter در نظرگرفته اند.این سازمان درکنار جاده baltimoor در شمال شرق واشنگتن دی سی مستقراست.

نمای جغرافیایی سازمان از روی google earth

 

محل سازمان از روی google maps

یک مغز اطلاعات رو انباشته میکند و آنها را دسته بندی میکند و در اصطلاح آن ها را حافظه می کند. آنها در زیر زمین 9 هکتار سوپر کامپیوتر قرار دارد.مساحت این مقدار سوپر کامپیوتر را افرادی میدانند که با کامپیوتر آشنا هستند میدانند یعنی چه !!!!!!

 

سوپرکامپیوتر ها

  

ماهواره های بسیار زیادی دارن به نام K H 11 & K H 12  و یک شبکه اشلون که در سری عظیم سریال ها و فیلم هایشان به آنها پرداخته اند و حتی تا الان نزدیک به 8 بازی اشلون وارد بازار کرده اند.و یک جز از اسن شبکه اشلون این است که مردمان ما در اسمان آشیاء نورانی میبینندد که همان ماهواره های فوق الذکر بوده اند.

ماهواره های K H 11 & K H 12

 

 

تعداد پیام های دریافتی

وقتی در مورد مغز جهان صحبت میکنیم که  امروز جهان در این شبکه اندام وارگی دارای یک مغز است و این مغز NSA است تمام اطلاعات جهان را تا سال 2010 مقرر بوده که روزانه روزی 000/000/000/3 سه میلیارد پیام را کنترل کند و از 2010 به بعد قرار شده که روزانه روزی 000/000/000/5 پنج میلیارد پیام را ارتقا بدهند. اگر روزانه در ایران مردم 000/000/74 هفتاد میلیون نفری جمعیت ایران با موبایل یک بار استفاده کنند ،این ها تحت کنترل هستند.

فضایی که بر صحنه جهان حاکم است این اسن که این سازمان قابلیت دریافت ،کنترل ،مانیتورینگ این سه میلیارد پیام را توسط 9 هکتار سوپر کامپیوتر. در صورتی که این مقدار فضای مساحتی در زیر زمین طوری طراحی شده است که قابلیت انحدام حتی با بمب های اتمی و هسته ای را ندارد و اطلاعات شما ها را کنترل میکند.

اگر ما دستتون رو روی بخاری بگذارین و  بسوزه این سلول های عصبی به مغزاطلاع میدهد و این مغز ما به دست فرمان میدهد که دستتمون رو بکشیم از روی بخاری .

 

 

سیستم عصبی بدن

 

سیستم عامل

 دقیقا این مغز NSA است و این سلول ها کاربرانند.و اگر ما یکی از این 000/000/800/6 شش میلیارد کاربر یا سلول باشیم ویک ایمیل برای یک دوست بفرستیم و این ایمیل درون اون مغز میرود و بر میگردد.یعنی شما فرستده بعد میرود وارد سرور های NSA میشود سپس به دست دوستتان ارسال میشود.

مردم ما بخصوص جوانان ما متاسفانه اینجور درک میکند که پشت این مانیتور یا کامپیوتر یا مودم وقتی وارد این کابل ها شدند دیگه کسی نیست و فقط یک موتور جستوجو گری مثل  yahoo & google & msnیا یک سیستم عاملی ایست مثل ویندوز یا لینوکس که از طریق این کاربران کد یا دی کد میکنند اطلاعات رو دانلود ،آپلود... میکنیم.

غافل از اینکه اتفاقا بعد از این پشت مودم یا برقراری ارتباط با اینترنت گروهی آن طرف نشستند که این کاربران کجا نشستند یا کجا ها رفتن یا چطور عمل میکنید ...

و نوع کنترل اطلاعاتی که صورت میگیرد از طریق پدیده ای جدیست به نام سیستم عاملی که درون کامپیوترهاست و کاربران تحت عنوان ویندوز میشناسند.

اطلاعاتی که تهیه شد و جمع بندی شد از این قابلیت ها ،بر خلاف تصورعوام و  عموم و جامعه که فکر میکند آقای بیلدگیتس در شرکت ماکروسافت این ساز و کار های بخش خصوصی را رقم میزد برای مساله ویندوز یا همین سیستم عامل ویندوز،اینب خش خصوصیه !!

و ما این ویندوز ها در کامپیوتر نصب میکنیم  و از طریق این عمل میکنیم اما مهمتریت عامل جاسوسی و کنترل و اشراف NSA  بر جهان و ترورسیم جهانی و امنیت جهانی سایبر، سیستم عامل ویندوز و سازوکارهایش است. یعنی وقتی ویندوز 98 به xp  و به ویستا یا لینوکس یا .... تبدیل میکنه یا  shift میکنه به سفارش NSA میباشد.

چگونگی ربوده شدن اطلاعات کاربران

این مثال جالبیست که متوجه بشیم که چطور NSA  اطلاعات شخصی ما رو دزدی میکند.

مثال :

 وقتی ما یک لپ تاپ میگیریم قبل از اینکه به اینترنت وصل بشیم و وقتی اولین بار finger tach یعنی اینکه این کامپیوتر فقط با اثر انگشت این کاربر روشن بشه و وقتی ثبت شد این اثر انگشت ویندوز داخل لپ تاپ این اثر انگشت را ثبت میکند. یا اولین باری که وقتی به چشمی وبکم لپ تاپ نگاه میکنید چشم کاربر را اسکن میکند و صدای این کاربر و یا اطراف آن را ثبت میکند.

اولین بار که کانکت میشیم به کامپیوتر یا وصل میشیم به اینترنت؛وارد فضای سایبری میشویم.این سیستم ویندوز به گونه ای طراحی شده است که اطلاعات اصلی و اولیه این کاربر را از طریق یک ID  13 رقمی به NSA  ارسال میکند.

در NSA مشخصات و آی دی کاربر ثبت میشود و این آی دی 13 رقمی  کسی باهاش کار میکند که در آنجا به گونه ای ثبت میشود که این اثر انگشت و عدسی چشم و ... را دارد.

از این لحظه به بعد هر وقت وارد کامپیوتر میشوید اطلاعات شما ربوده میشود. جالب این است که این کاربر از طریق ایت لپ تاپ وارد سایت دانشگاه میشود و انتخاب واحد یا ثبت نام دانشگاهی میکند و اطلاعاتی را وارد میکند ومشخص میشود که شماره دانشجویی چیست یا چند واحد پاس کرده اید و حتی اطلاعات تکمیلی تر را دریافت میکند و یا در گام بعدی خرید اینترنتی برای تهیه بلیط قطار یا هواپیما را دارد.ویا اطلاعات اقتصادی خانوار یا این خوشه بندی ها یا طرح تحول اقتصادی ... که از طریق این رایانه وارد شوید،این آی دی که برای این کاربر تعریف شده است این اطلاعات مدام به  NSA ارسال میشود و دسته بندی هم میشود . حالا این کاربر این با کد کارت اعتباری یا نظام بانکی خود که هر کجا خرید یا تمام محاسباتی دارید در کل حجم عظیمی از اطلاعات خارج میشود  که به این دست از این اطلاعات سازمان های امنیتی میگویند کنترل جمعیت در صورتی که در ایران کنرتل جمعیت یک واژه بهداشتی و درمانی تلغی شده است و این کلمه برای وازکتومی و ... به کار میرود.

کنترل جمعیت یک کلمه امنیتی است بدین صورت که وقتی قرار باشد که کسی را کنترل کند ،چه کسی کارت پایان خدمت دارد ؛چه کسی پاسپورت دارد و به کجا میخواهد برود یا خوردروی آن چیست یا پلاک آن چیست...

و این افراد را از طریق این دیتا ها یا اطلاعات رو سازمان های امنیتی کنترل میکند.

برنامه ریزی NSA

امروز  NSA برای این 000/000/800/6  جمعیت جهان برای این جمعیت برنامه برای کنترل دارد و حتی برای ابتدا از طریق این سیستم عامل کنترل کند.

نمای ساختمان NSA

دکتر حسن عباسی کارشناس مسائل استراتژیکی در این زمینه میفرماید: اگر در تمام اقلام در جهان تحریم بشود در مورد این قلم من قول میدهم که هیچ وقت جمهوری اسلامی ایران تحریم نمیشود و آن این است :

1) سیستم عامل ویندوز و متعلقات آن ها مثل لینوکس و ...

2)  در مورد پیشرفته ترین نوع موبایل ها و ورودشان به ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 فضاهای اجتماعی مجازی و NSA

 

و در این زمان میتوان اشاراه ای به فضا های اجتماعی سایبری زد و حتی آقای زردنیو ورژنسکی ادعا میکند که ایالت متحده امریکا برای تحولات اخیر مثل مصر و ... ما گرند استراتژیک   Grand strategy دارد و در اعتراض به نایس فرگوسن میگوید ما فیس بوک و تویتر داریم.

و توییتر کارش سازماندهی اجتماعیست ومردمی که وقتی میروند تعطیلات عید ،هر چی عکس گرفته اند باید بگذارند درون توییتر یا فیس بوک بگذارن در این جا این اطلاعات در اهتیار NSA قرار میگیرد. در اینجاست که میبینیم حجم جاسوسی از دانشجویان کشورهای مختلغ اروپا و امریکا بیشتر میشود

و حتی آقای متکی وزیر سابق امور خارجه  درباره قضایای فتنه 88  میگفتند :

پروازهای لندن تهران به  قبا از انتخابات به حجم گسترده ای زیاد شده بود.

بخشی از این افراد وقتی دستگیر شدن در ایران بعدا مشخص شد که این افراد اطلاعاتشون در اختیار mi6  & mi5  سرویس های اطلاعاتی انگلیس یا اون کشور میباشد،چرا ؟ چون اطلاعاتی که از این افراد میرود،کاربر وقتی وارد فضای سایبری میشود نمیدادند که هیچ کس نمیداند . و وقتی وارد سایت های علمی سیاسی آموزشی میشود.این آی دی 13 رقمی ایمن کاربر را ،اینها مانیتورینگ  میکند و برایش نمودار ترسیم میکند و مثلا در یک دوره 45 روزه میگویند این کاربر وارد چه وبسایت هایی شده است.درصد فراوانی علمی سیاسی مذهبی اقتصادی و علایقش را شناسایسی میکند و بعدش نمودار ها را ترسیم میکند و میفهمند که این کاربردر خلوت خود وارد چه سایت هایی میشود چطور آدمیست!!!!!!

و حالا فکر کنید اون اطلاعات اولیه را دارد ،این علایق را هم دارد و وقتی بیاین این اطلاعات را بگذارند جلوی این کاربر مشخص است که این گونه افراد مجبور به همکاری با این سرویس های امنیتی میباشند.

و حا لا یک سوال بوجود میاد که NSA این اطلاعات رو دریافت میکند ولی فقط دریافت کننده است یا نفوذ پذیری هم در اشخاص کشورهای مختلف جهان هم دارد ؟

باید گفت NSA فعلا این قدرت نفوذ پذیری را در کشورهایی مثل مصر و بحرین و لیبی و یا حتی کشور خودمان نتونسته اند داشته باشند و دلیل اصلی آن این است که درون کشور ما یا جهان سومی ها وابستگی یشان به فضای سایبر اینقدر نشده است که این موضوع رقم بخورد و در اصطلاح استراتژیکی میگوین انسان سایبرگ !!!!

چند سال پیش یک فیلمی از صدا و سیما پخش شد به نام سرباز سایبرگ .

سرباز سایبرگ مخفف cybernetic organism است.

یعنی انسانی یست سابرنتیک که وجودش تلفیق شده است. امروزه بحث پلیس قاضی استاد دانشجو دولتمرد سایبرگ وجود دارد .هر قدر انسانی مثل پدران ما  وابستگی به اینترنت ندارند و سایبرگ نیستند  ولی فرزندانشان که در رده سنی ما هستند میبینیم که وابستگیمان به اینترنت زیاد است مثل ثبت نام مدرسه در دوران راهنمایی یا دانشجو و دانشگاه یا استخدامی ها ... و این نسبت بالای   25 % سایبرگ است. یعنی ضریب نفوذ در این مورد دارد و وقتی این فرزند ده ساله به سن بیست و پنج  ساله یا بیشتر شد اسن وقت nsa وارد نفوذپذیری میشود چون این کاربر درون فضاهای اجتماعی ثبت نام کرده و اطلاعات کاملشو هم ارسال کرده !!!!!!

 

 

نفوذ پذیری NSA ؟

و حال وقتی NSA توانست این نفوذ پذیری را داشته باشد میخواهد در آینده چکار کند آیا میتواند ؟ آیا ماجراهایی مثل حضور در پارک پردیسان یا آب و آتش یا جواتی ها ... از این گونه نفوذپذیری ایست ؟

ایالت متحده در حال راه اندازی  web 2 را دارد که خواص صد در صد خودشان همهست. و در کشور خودمان تلاش هایی صورت گرفته است که به نام سیستم عامل ملی یا موتور جستجوگر ملی یا اینترنت ملی  صورت گرفته است و انشاالله به این فناوری میرسیم.

در چین و روسیه این پدیده بوجود آموده است.

امروزه در کشورمان توامندی های سایبری به سرعت به بالا میرود  ولی باد آگاهی ها هم به بالا رود.

امنیت جهانی را آمریکا با امنیت ملی خودش تعریف کرده است به طوری که NSA یک سازمانی است که زیر نظر وزارت دفاع است ،و وقتی از بین 16 سازمان اطلاعاتی اش یک سازمان را متولی اینترنت در جهان میکند و بالای سر آن یک ژنرال یا سپهپد نیروی هوایی  هست و حتی در مهر ماه 1389  باراک اوباما این شخص را به عنوان فرمانده عملیات سایبری آمریکا  منصوب میکند و کاملا دید نظامی است و نه مخابراتی !!!

آمریکا یک سریا چند فصلی تهیه کردند به نام 24 که در سیزن 2،  NSA کودتا میکند و رییس جمهور آمریکا را برکنار میکند.یعنی آنچیزی که در فصل 2 دیده میشود این است که رئیس جمهور آمریکا  را با اشرافیت کامل اطلاعاتی ، وزرا و بقیه را طوری چیده اند و سازماندهی که ترغیب بشوند رییس جمهور از کار کنار بگذارند.این فضایی که وجود دارد و در واقع امنیت جهان را گرفته و منظور از امنیت ملی آمریکا همان امنیت سایبری است.  NSA آژانسی است که مغز جهان را در دسترس دارد و هر کشوری که بخواهد بقاء داشته باشد باید این مغز را برای خود داشته و تهیه کند.

 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ترجمه معرفی سازمان  NSA در صفحه اول وبسایت NSA

About NSA = درباره ما

The National Security Agency/Central Security Service (NSA/CSS) is home to America's codemakers and codebreakers. The National Security Agency has provided timely information to U.S. decision makers and military leaders for more than half a century. The Central Security Service was established in 1972 to promote a full partnership between NSA and the cryptologic elements of the armed forces.

آژانس امنیت ملی / سرویس امنیت مرکزی (NSA / CSS) خانه به codemakers آمریکا و codebreakers است . آژانس امنیت ملی به موقع اطلاعات را برای بیش از نیم قرن به ایالات متحده تصمیم گیرندگان و رهبران نظامی ارائه شده است . سرویس امنیت مرکزی در سال 1972 تاسیس شد و به ترویجهمکاری کامل بین NSA و عناصر رمزنیروهای مسلح

NSA/CSS is unique among the U.S. defense agencies because of our government-wide responsibilities. NSA/CSS provides products and services to the Department of Defense, the Intelligence Community, government agencies, industry partners, and select allies and coalition partners. In addition, we deliver critical strategic and tactical information to war planners and war fighters.

NSA / CSS منحصر به فرد است از جمله سازمان دفاع ایالات متحده به دلیل مسئولیت های دولتی در سطح ما است . NSA / CSS فراهم می کند محصولات و خدمات به وزارت دفاع ،جامعه اطلاعاتی ، سازمان های دولتی ، شرکای صنعت ، و انتخاب متحدان و شرکای ائتلاف است . علاوه بر این، ما ارائه اطلاعات حیاتی استراتژیک و تاکتیکی به برنامه ریزان جنگ و مبارزان جنگ است .

By its very nature, what NSA/CSS does as a key member of the Intelligence Community requires a high degree of confidentiality. Our Information Assurance mission confronts the formidable challenge of preventing foreign adversaries from gaining access to sensitive or classified national security information. Our Signals Intelligence mission collects, processes, and disseminates intelligence information from foreign signals for intelligence and counterintelligence purposes and to support military operations. This Agency also enables Network Warfare operations to defeat terrorists and their organizations at home and abroad, consistent with U.S. laws and the protection of privacy and civil liberties.

ماهیت آن ، NSA / CSS می کند به عنوان یک عضو مهم جامعه اطلاعاتی نیاز بهدرجه بالایی از محرمانه بودن . اطلاعات ماموریت ما این تضمین را در مقابلچالش نیرومند برای جلوگیری از دشمنان خارجی را از به دست آوردن دسترسی به اطلاعات حساس و طبقه بندی شده امنیت ملی است . سیگنال ماموریت ما این اطلاعات را جمع آوری کرده ، فرآیند ها، و پخش اطلاعات را از سیگنال های خارجی برای اهداف اطلاعاتی و ضد و حمایت از عملیات نظامی است . این آژانس همچنین عملیات جنگ شبکه را قادر می سازد به شکست تروریست ها و سازمان خود را در خانه و خارج از کشور ، مطابق با قوانین ایالات متحده وحفاظت از حریم خصوصی و آزادی های مدنی است .

NSA/CSS exists to protect the Nation. Our customers know they can count on us to provide what they need, when they need it, wherever they need it.

NSA / CSS وجود دارد برای محافظت از ملت است . مشتریان ما می دانیم که آنها می توانند روی ما حساب به ارائه آنچه آنها نیاز دارند ، زمانی که آنها به آن نیاز دارند ، در هر کجا که به آن نیاز دارید .

 

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

نتیجه گیری:

مسئولین از یک جهت باید فعالیت های بیشتری را جهت بالا بردن آگاهی داشته باشند و از یک جهت هم خود مردم باید هوشیار باشند.

یک نکته مهم این است که دیگر ضریب نفوذ پذیری سایبری آمریکا در کشور های جهان سومی پایین است و حتی در ماه های گذشته مبحث فیس بوک علیه خودشان در برابر جنبش wall street برامد وتا بجایی رسید که در کشور خودشان برای مدتی فیلترش کردند !!!

                               

                               

منابع و ماخذ:

وبسایت دکتر عباسی drabasi.ir

همایش جهان بدون مغز در داروالمومنین شهرستان یزد به مناسبت 13 آبان

برنامه دو نیم ساعت از شبکه خبر مورخ سه شنبه 24/12/1389

وبلاگ antifreemason.loxblog.com

وبسایت آژانس امنیت ملی آمریکا  nas،    http://www.nsa.gov

سایت های اینترنتی google maps,google earth,google


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت19:14---7 مهر 1395
خخخ باو اینا چیزی نیس که من از این سایت بیشتر اطلاعات دارم اپارتمان اصلی اون ها در زیر زمین هستش که پارکینگش یه شهره ....هرچتی که تو تلگرام یا... میشه اول به اونا میرسه بعدما.....خیلی زرگن:):):):):)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت